Zit ik ergens aan vast?
Hoe zit het met de (voedsel)veiligheid?
Wat kost een maaltijd?
Hoe werkt het betalen van een maaltijd?
Moet ik het halen of wordt het gebracht?
Hoe wordt het eten verpakt?
Hoe kom ik in contact met een thuiskok?
Hoe weet ik wat er gekookt wordt?
Hoe zit het met aansprakelijkheid bij Stichting Thuisgekookt?
Waar kan ik de maaltijdenkalender vinden?
Zelf een afspraak wijzigen in de maaltijdenkalender
Zijn jullie ook bereikbaar in het weekend?
Waarom kom ik op een wachtlijst terecht?
Hoe kom ik in contact met iemand die mijn hulp kan gebruiken?
Hoe geef ik de maaltijd mee?
Hoe groot is een portie?
Hoe bepaal ik de prijs per portie?
Moet ik de vergoeding van de maaltijd aangeven bij de Belastingdienst?
Waarom wordt er een VOG aangevraagd?
Ik ontvang een uitkering, kan ik dan ook als vrijwillige thuiskok aan de slag?
Neem dan contact met ons op! Wij zijn maandag tot vrijdag van 9.00u - 17.00u bereikbaar en helpen graag. Je kan ons natuurlijk altijd bellen of jouw vraag via de mail stellen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.